Kvě 03

Finovo spouští od května 2021 novou službu pro klienty. Novinka bude do konce roku zdarma

Česká poradenská společnost Finovo s.r.o. a Comfort Likvidační s.r.o. spojili své síly a klientům nově nabízí speciální službu. Při řešení jakýchkoliv pojistných událostí mohou využít servisu odborného týmu, který jim zajistí vše od dokumentace až po kompletní komunikaci s pojišťovnou. Klienti tak mohou získat až o 30 % vyšší úhradu škody. 

„Na českém trhu jde o nadstandardní službu, kterou na poradenském trhu v určité formě zajišťuje jen pár společností. My ji nabízíme naprosto profesionalizovanou a do konce roku zdarma,“ představuje novinku Jindřich Hrdý, výkonný ředitel společnosti Finovo, která se na poli finančního poradenství pohybuje více než deset let. 

A jak služba funguje a komu je určena? Klientům s jakýmkoliv pojištěním – životním, úrazovým, pojištěním majetku, odpovědnosti či motorového vozidla. Po případné pojistné události, ať už se jedná o dopravní nehodu, škodu na majetku, nemoc či úraz, stačí kontaktovat odborný tým. Ten tvoří nejen experti na pojištění, ale i právníci a profesionální likvidátoři pojistných událostí, kteří si převezmou veškerou dokumentaci, zkonzultují postup a vyřídí za klienta vše potřebné. A to tak, aby byla pojistná událost vypořádána co nejdříve a co nejefektivněji.

 

 

„Podpis pojistné smlouvy vyřídíte do hodiny, ovšem následný proces vyjednávání s pojišťovnou o úhradě škody bývá časově a administrativně mnohem náročnější. Z naší zkušenosti víme, že jednotlivec získá při jednání s pojišťovnou zpravidla až o třetinu nižší pojistné plnění, než když využije služeb profesionála. Rozdílné finanční plnění se nejvíce projevuje v případě uplatňování trvalých následků při úrazu, škodách na majetku či odpovědnostních škodách na zdraví, majetku a autonehodách,” přibližuje běžnou praxi jednatel firmy Comfort Likvidační Radek Kaše. Jeho společnost řeší až 800 škod měsíčně, a to nejen jednotlivců, ale i firem a dokonce samotných pojišťoven.

Nejčastěji se klienti ztrácí v samotném řešení škody. Dělají chyby v přípravě dokumentace, kdy špatně vyplní žádost či ji podají neúplnou. Navíc reálně netuší, na jaké plnění mají vlastně nárok. Když je pojistná událost vyplacena v nižších částkách, než by bývala mohla, většinou klienti nemají sílu řešit případná odvolání a přít se s pojišťovnou o vyšší plnění, dodává Kaše s tím, že nová služba je dostupná všem, kteří potřebují efektivně řešit pojistnou událost. Bez ohledu na to, kdy a s jakou pojišťovnou smlouvu uzavřeli. 


„Ve Finovu dlouhodobě usilujeme o to, abychom poskytovali našim klientům opravdu komplexní finanční služby, které nekončí jen uzavřením smlouvy. A právě u pojištění více než kde jinde platí, že kvalitní produkt se pozná ve chvíli, kdy ho klient potřebuje uplatnit,“ doplňuje Hrdý. Novou službu lze poptat na e-mailové adrese likvidace@finovo.cz.

 

Leave a reply

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *